Přihlásit se Registrovat

Přihlásit se

Váš košík je prázdný
Nákupní košík
Váš košík je prázdný
K dopravě zdarma zbývá: 2.000 Kč

Reklamace a záruka, odstoupení od smlouvy

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat provozovatele Pneu Habrman s.r.o., se sídlem: Lhotka 229, 560 03 Česká Třebová, identifikační číslo: 09091670, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo faxem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.

 

3. Záruka a reklamace

Prodejce odpovídá, že zakoupená věc při převzetí nemá vady, což zejména znamená, že věc:

  • má vlastnosti, které si strany kupní smlouvy ujednaly (není-li takové ujednání, tak takové vlastnosti, které výrobce či prodejce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné);
  • se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;
  • odpovídá jakostí či provedením smluvenému vzorku nebo předloze (pokud byla jakost či provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy);
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

4 . Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  2. Zboží zašlete s průvodním reklamačním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:

Pneu Habrman s.r.o.

Lhotka 229, 560 03 Česká Třebová

kontaktní údaje:

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

telefon: 465 531 753, 608 831 788

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

cartOsvědčený eshop

Jsme ověřený prodejce protektorů Vraník nebo alu disků Gepard a Racing Line.

delivery iconDoprava přes PPL

Naše balíky zasiláme zásilkovou službou PPL. Dopravné již od 150 Kč.

thumb iconProč nakupovat u nás?

Široký sortiment skladem, rychlé dodání, osobní přístup.

cartMáme vlastní pneuservis

Možnosti kompletace celého kola před odesláním. Pneumatika + alu disk + ventilek a vyvážení = 150 Kč.

Kontaktujte nás

Potřebujete poradit s výběrem zboží?
Máte dotaz ohledně Vaší objednávky?
Zajímá Vás cokoli jiného?

NAPIŠTE NÁM NEBO VOLEJTE:

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel.: 465 531 753
mob.: 608 831 788
          737063057
(pondělí - pátek 8.00 - 17.00
sobota 8-12)

Ověřený eshop

heureka
zboží dodáváme přes PPL

Logo ppl

Kudy k nám do servisu

Provozujeme vlastní pneuservis, zakoupené pneumatiky a alu disky vám rádi zkompletujeme
Ventilek + montáž + vyvážení = 150 Kč/kolo

Vytvořilo studio Vaněk Design. Doporučujeme hypoxickou terapii, která zmírní vaše astma.